Szkolenie: Zróżnicowanie źródeł finansowania instytucji kultury cz. 1 | 13.06.2014

DrukowanieZróżnicowanie źródeł finansowania instytucji kultury –
cz. 1: partnerstwa publiczno-społeczne

Fundusze, jakie instytucje kultury otrzymują na swoją działalność zaspokajają jedynie częściowo koszty stałe i zmuszają do poszukiwania alternatywnych źródeł finansowania. Najczęściej wybór pada na konkursy dostępne instytucjom kultury, uzależniając je od grantowej ruletki.

Celem szkolenia jest zaprezentowanie możliwości finansowych instytucji kultury dzięki animowaniu różnego rodzaju partnerstw z organizacjami pozarządowymi.

Szkolenie powstało z myślą o osobach pracujących w instytucjach kultury, które:

  • dążą do polepszenia sytuacji finansowej swojej jednostki,
  • zamierzają inicjować projekty realizowane w partnerstwie z NGO,
  • zajmują się pisaniem wniosków grantowych,
  • chcą przenieść dotychczasową współpracę z NGO na kolejny poziom.

Jeżeli potrzebujesz wiedzy, pomysłów, poznania dobrych praktyk na temat wsparcia finansowego instytucji kultury – to szkolenie jest dla Ciebie!

Podczas szkolenia:

  • poznasz specyfikę działalności finansowej NGO, która może wesprzeć Twoją instytucję,
  • dowiesz się, jak rozszerza się wachlarz konkursów, w których można wnioskować wspólnie z NGO,
  • otrzymasz narzędzia, dzięki którym znajdziesz partnera społecznego i ocenisz jego potencjał współpracy finansowej.

Razem zajmiemy się tematami:

  • Partnerstwo publiczno-społeczne w ujęciu prawnym i praktycznym
  • Tworzenie wspólnego projektu z NGO
  • Potencjał różnych rodzajów działalności finansowej NGO
  • Finansowy (i nie tylko) wymiar współpracy partnerskiej z NGO

Szkolenie odbędzie się w piątek, 13 czerwca 2014, w godz. 17.00-21.00 w Biurze Coworkingowym LOCUS. To dobry moment, aby na zakończenie pracującego tygodnia wypracować rozwiązania, które od poniedziałku będzie można zacząć wdrażać, zaoszczędzając weekend na rozwój osobistych umiejętności.

Spotkanie poprowadzi Julian Czurko, trener Fundacji Rokoko.

Szkolenia Rokoko są nastawione na konkretne i efektywne przekazanie informacji – dlatego trwają tylko tyle, ile faktycznie powinny. To 4-godzinny strzał, który ma przekazać jak najwięcej treści bez niepotrzebnych dłużyzn.

Zapoznaj się z ceną szkoleń oraz wachlarzem zniżek. Cena szkolenia obejmuje warsztaty, materiały szkoleniowe oraz przekąski i bar kawowy.

Jeżeli po szkoleniu postanowisz przepracować któreś z zagadnień w pod kątem swojej instytucji kultury, proponujemy Ci wspólną pracę warsztatową, w trakcie której zajmiemy się indywidualnie Twoim tematem.

Na szkolenie możesz zapisać się do 5 czerwca 2014 r.!

Visit Us On FacebookVisit Us On TwitterVisit Us On YoutubeVisit Us On Linkedin