Press kit | 28.06.2014

 

rokoko_lab_listwa_szkolenia_2Press kit – jak pokazać się mediom z najlepszej strony

Komunikacja z mediami to walka: o czas i zainteresowanie dziennikarzy, miejsce w gazecie, dotarcie do właściwego tytułu. Dzieje się coraz więcej, a czasu i miejsca nie przybywa. Zadowalająca reakcja na komunikat prasowy lub dobra frekwencja na konferencji prasowej są coraz trudniejsze do uzyskania.

Szkolenie powstało z myślą o osobach, które zajmują się promocją kulturalnej marki swojej instytucji, organizacji pozarządowej, własnej firmy, albo opiekują się artystami, a także tych, które marką zarządzają. Jeśli chcesz budować dobre relacje z mediami i umiejętnie promować swoją organizację – to szkolenie jest dla Ciebie!

Podczas szkolenia:

  • zaplanujesz strategię komunikowania się z mediami,
  • stworzysz press kit swojej marki – gotowe narzędzie przydatne podczas spotkań z mediami,
  • nauczysz się konstruować materiały prasowe.

Szkolenie odbędzie się w sobotni poranek, 28 czerwca, w godzinach 9.00-13.00. To bardzo dobry moment na zaplanowanie komunikacji z mediami przed początkiem nowego tygodnia.

Spotkanie poprowadzi Daria Kubiak, trenerka Fundacji Rokoko.

Szkolenia Rokoko są nastawione na konkretne i efektywne przekazanie informacji – dlatego trwają tylko tyle, ile faktycznie powinny. To 4-godzinny strzał, który ma przekazać jak najwięcej treści bez niepotrzebnych dłużyzn.

Zapoznaj się z ceną szkoleń oraz wachlarzem zniżek. Cena szkolenia obejmuje warsztaty, materiały szkoleniowe oraz przekąski i bar kawowy.

Jeśli po szkoleniu zdecydujesz się pogłębiać omawiane na nim zagadnienia w swojej instytucji lub organizacji kultury, przygotujemy dla Was warsztaty dopasowane do Waszych indywidualnych potrzeb.

Na szkolenie możesz zapisać się do 20 czerwca 2014 r.