Press kit | 28.06.2014

 

rokoko_lab_listwa_szkolenia_2Press kit – jak pokazać się mediom z najlepszej strony

Komunikacja z mediami to walka: o czas i zainteresowanie dziennikarzy, miejsce w gazecie, dotarcie do właściwego tytułu. Dzieje się coraz więcej, a czasu i miejsca nie przybywa. Zadowalająca reakcja na komunikat prasowy lub dobra frekwencja na konferencji prasowej są coraz trudniejsze do uzyskania.

Szkolenie powstało z myślą o osobach, które zajmują się promocją kulturalnej marki swojej instytucji, organizacji pozarządowej, własnej firmy, albo opiekują się artystami, a także tych, które marką zarządzają. Jeśli chcesz budować dobre relacje z mediami i umiejętnie promować swoją organizację – to szkolenie jest dla Ciebie!

Podczas szkolenia:

  • zaplanujesz strategię komunikowania się z mediami,
  • stworzysz press kit swojej marki – gotowe narzędzie przydatne podczas spotkań z mediami,
  • nauczysz się konstruować materiały prasowe.

Szkolenie odbędzie się w sobotni poranek, 28 czerwca, w godzinach 9.00-13.00. To bardzo dobry moment na zaplanowanie komunikacji z mediami przed początkiem nowego tygodnia.

Spotkanie poprowadzi Daria Kubiak, trenerka Fundacji Rokoko.

Szkolenia Rokoko są nastawione na konkretne i efektywne przekazanie informacji – dlatego trwają tylko tyle, ile faktycznie powinny. To 4-godzinny strzał, który ma przekazać jak najwięcej treści bez niepotrzebnych dłużyzn.

Zapoznaj się z ceną szkoleń oraz wachlarzem zniżek. Cena szkolenia obejmuje warsztaty, materiały szkoleniowe oraz przekąski i bar kawowy.

Jeśli po szkoleniu zdecydujesz się pogłębiać omawiane na nim zagadnienia w swojej instytucji lub organizacji kultury, przygotujemy dla Was warsztaty dopasowane do Waszych indywidualnych potrzeb.

Na szkolenie możesz zapisać się do 20 czerwca 2014 r.

Visit Us On FacebookVisit Us On TwitterVisit Us On YoutubeVisit Us On Linkedin