Press kit – jak pokazać się mediom z najlepszej strony
Komunikacja z mediami to walka: o czas i zainteresowanie dziennikarzy, miejsce w gazecie, dotarcie do właściwego tytułu. Dzieje się coraz więcej, a czasu i miejsca nie przybywa. Zadowalająca reakcja na komunikat prasowy lub dobra frekwencja na konferencji prasowej są coraz trudniejsze do uzyskania.
Szkolenie powstało z myślą o osobach, które zajmują się promocją kulturalnej marki swojej instytucji, organizacji pozarządowej, własnej firmy, albo opiekują się artystami, a także tych, które marką zarządzają. Jeśli chcesz budować dobre relacje z mediami i umiejętnie promować swoją organizację – to szkolenie jest dla Ciebie!
Podczas szkolenia:
- zaplanujesz strategię komunikowania się z mediami,
- stworzysz press kit swojej marki – gotowe narzędzie przydatne podczas spotkań z mediami,
- nauczysz się konstruować materiały prasowe.
Szkolenie odbędzie się w sobotni poranek, 28 czerwca, w godzinach 9.00-13.00. To bardzo dobry moment na zaplanowanie komunikacji z mediami przed początkiem nowego tygodnia.
Spotkanie poprowadzi Daria Kubiak, trenerka Fundacji Rokoko.
Szkolenia Rokoko są nastawione na konkretne i efektywne przekazanie informacji – dlatego trwają tylko tyle, ile faktycznie powinny. To 4-godzinny strzał, który ma przekazać jak najwięcej treści bez niepotrzebnych dłużyzn.
Zapoznaj się z ceną szkoleń oraz wachlarzem zniżek. Cena szkolenia obejmuje warsztaty, materiały szkoleniowe oraz przekąski i bar kawowy.
Jeśli po szkoleniu zdecydujesz się pogłębiać omawiane na nim zagadnienia w swojej instytucji lub organizacji kultury, przygotujemy dla Was warsztaty dopasowane do Waszych indywidualnych potrzeb.
Na szkolenie możesz zapisać się do 20 czerwca 2014 r.